27 Haziran 2008 Cuma

intihar

hassas olduğum bir konu bu. yakını intihar eden kişilere karşı özel bir merhamet besliyorum. danışanlarla çalışıyorken de en çok bundan etkileniyorum...geçenlerde kardeşi intihar etmiş bir danışanla emdr çalışırken ağlamamak için zor tuttum kendimi. gidip kardeşlerime " bak ne kadar zorlanırsan zorlan, durumunu ne kadar içinden çıkılmaz hissedersen hisset, ne kadar hatalar yapmış, kendine küsmüş olursan ol, ben yanındayım, seni her halinle, her hatanla seviyorum, elimden geleni yaparım senin için" diyesim geldi.. bunu tüm sevdiklerime söyleyesim var hatta... çünkü intiharı seçen kişinin nasıl bir yalnızlık yaşadığını hayal edebiliyorum... ama kalan da kendini çok çaresiz hissediyor... sesleniyor ama sesi artık ona ulaşmıyor... geriye sadece keşkeler kalıyor...

Hiç yorum yok: