22 Mart 2010 Pazartesi

müzik kutusu

sevgili yazlıkblog dinleyenleri, bugün sizler için birbirinden güzel şarkılar seçtim.

ilki münip utandı'dan geliyor, geçtiğimiz haftasonu, ali emiri kültür merkezindeki konseri sayesinde gördüm ki halkımız bu kıymetli sesi tanımıyor, çok içerledim doğrusu, tanıtmak boynumun borcudur dedim:
fikrimin ince gülü

konserde söylediği başka bir şarkıyı daha paylaşmak istedim ama bulamadım, şarkıyı dinlerken bazı tsm eserlerinin ne kadar tasvir zengini olduğunu düşünmüştüm. bir resim çiziyorlar gözümüzün önüne, dinleyeni içeri davet eden bir resim.

münip utandı yokmuş, jülide sezen'den dinleyelim madem:
rüzgar uyumuş ay dalıyor

ardından başka bir tasvir zengini şarkı geliyor, bu sefer münip utandı'dan:
çepçevre bahar içinde

sıradaki şarkımızı ise ilk defa dün akşam dinledim ve vuruldum :
ana baashaq el bahr

ve sayın dinleyenler son şarkımız bir tutam baharat filminin müziği:
ya sta limania

bir sonraki programa değin esen kalın :)

Hiç yorum yok: