24 Ekim 2008 Cuma

yazlık mı kışlık mı?

yaz gelince yaylalara inilir, kış gelince insan içine çıkılır
mı?
sorumuz budur yazlığımızın sevgili misafirleri.
hatırlayacağınız üzere havalar biraz ısınınca gelmiştik buraya, bu güzel bahçe içindeki yazlık eve.
şimdi kış gelince tekrar geçsem mi diyorum şehirdeki eve..
şehirde yeni bir ev yapıldı ben burdayken, kocaman, dört katlı, pek ferah.
eski eşyaları da getirttim, hepsi şimdi şehirdeki bu evde. ama bir ev o kadar büyük olunca sıcaklığını biraz yitiriyor mu ne.. burası kadar da sıcak değil ama dediğim gibi eşyaların çoğu orda, hepsi elimin altında. böyle kararsız kaldım misafirlerim, sizi de toplayıp oraya götüreceğim ya, sorayım dedim fikrinizi.
işte burdan bakabilirsiniz şehirdeki eve :
http://purblog.wordpress.com/
hadi bakalım pamuk eller klavyeye.

Hiç yorum yok: